Benim sancılarım 32 haftaysan başladı ve doğum sancısı ama çok şükür 37+2 yim hala doğurmadım doktorum kanaman veya suyun gelmediği sürece hastaneye gelmene gerek yok dedi sancıların olduğunda ılık bi duş al ve bol bol dinlen kendisini doğuma hazırlayan sancılar bunlar rabbim sağlıkla tek nefeste kucağımıza almayı nasip etsin 🥰