Selaaaamm aranıza artık ben de katılmış oldum 😍 Doğum tarihimi bilmediğimden öylece bekliyordum. Doğum tarihimizi aldık. Bir sorun olmazsa inşallah, 28 Ocak diye belirledi doktorum. Ocak ayını sonundan yakalıyoruz 🌸 Sormak istediğim bir şey var. Hastane çantalarınız hazır mı acaba? Yani şimdiden hazırlamak için erken mi daha? Tozlanırlar mı? Hiç bir bilgim ya da tecrübem yok. Yardımcı olursanız çok sevinirim ❤️