Ayselsilahimigetir Kontrole giderken elbise giymek istiyorum ama nasil göbeğimi acicam ultrasonla bakmak icin 🙂hastanede görüyorum hamile kadınlar elbiseyle geliyo en sonunda tutup birini sorcam nasil muayne oluyon diye 😂😂
Cananhafsa Ayselsilahimigetir ayy bunu birtek ben merak etmiyormuşum😂😂😂 en rahatı elbise oluyo ama muane işin içine girince vazgeçiyorum ama hastanede bütün hamişler belden lastikli elbiseyle 😅
Secily Ayselsilahimigetir beline kadar acmadan örtü istiyodur hemsireden örtüyü sarıp öyle yukarı sıyırıyodur elbisesini
Nur1234 Ayselsilahimigetir Ben elbise giyiyorum örtü var zaten göbeğini açıp ayaklarını örtüyorsun canım ama benim doktorum bayan 😄rahatım o yüzden
deletedmom6295 Ayselsilahimigetir ben normalde elbise giyiyorum ama kontrol günleri özellikle şort falan giyiyorum. tamam örtüyle karın aşağısı kapatılıyor da gerek yok yani 😀
Ayselsilahimigetir Cananhafsa aynen ya elbise hem rahat hem güzel duruyo ama amasi var iste altına ne giycemde utanmadan acicam bilmiyorum 🤷♀️😂
Ayselsilahimigetir Nur1234 örtüyü siz mi istiyosunuz yoksa hemsire veriyor mu 🙂benim doktorum erkek ama hemsiresi ilgileniyo yatarken kalkarken falan 🙂
Nurrrrrrr Ayselsilahimigetir bende elbise giyiyorum sürekli altına da lastikli don 😂😂😂güzel oluyor tavsiye ederim pişik derdi de yok 😂😂
Ayseguls Ayselsilahimigetir ben en son elbiseyle gitmiştim. Örtü getirmişlerdi. Elbisemi yukarı sıyırıp yattım hemşire yardımcı oldu üstümü kapattı çok rahat ettim gerçekten
Nur1234 Ayselsilahimigetir yoksa evet istiyorum canım 😊 özel hastanelerde genelde oluyor devlette veriyorlar mi bilmiyorum elbise giyiyorum zaten genelde normal tayt pantalon vs hiç rahat edemiyorum sıcakta iyice sıcak basıyor zaten 😑
Edirefp Ayselsilahimigetir ben bikere zıbın giydim doktorum dalga geçti bidahada hep rahat şeyler giydim 😁 bence elbise zor olur sizin için
Ayselsilahimigetir Edirefp ben sürekli pantolon giyiyorum kontrole giderken ama hastanede bakiyorum elbiseyle gelmisler onlar nasıl yapiyo diyorum sonra
Edirefp Ayselsilahimigetir Altına şort tarzı şeyler giyip elbiseyide yukarı kaldırıyolardır. Ama ben olsam giymem muayenede rahat şeyler giyilmesi lazım bence
DuyguAlalm Ayselsilahimigetir Hemşire ultrasona hazırlarken beyaz bir örtü ile üzerinizi örtüyor elbiseniz varsa.
Ebrucukm Ben elbiseden başka bir şey giymiyorum oraya yatınca hemşire örtü örtüyor bende karnımı açıyorum sonra doktor geliyor 🤷🏻♀️