Kizlar bugün kimyasal gebelik oldugunu öğrendim, bundan sonra ne yapmam gerek ( gecen ay rahim filmi çekildi ve tuperimden birinde yapışıklık olduğunu söyledi doktor, bu ay ki gebeligimde de ovulasyon testi kullandum oyle hamile kaldim) kimyasal gebelik yaşayanlar yazabilir mi? Sonrasinda ne zaman hamile kaldiniz? Nelere dikkat ettiniz? ( ilk gebelik).