İlk gebelıgımde 16 erkek dedı butun alısverısını yapmıstım sonra 19 da bı gıttım kız dedı butun kıyafetlerı tekrar degıstırmıstık 😍 aynı doktorum 16 haftada gıttım kız gıbı dedı emın olamadı gostermedı bebısımde yarın 17+3 olcam kontrolum var bakalım ne dıcek 😂😍 en onemlısı saglıklı olsun tabıkı bütün bebişler 💕