Esma78 Sezeryan tarihini bekleyip normal doğum yapan oldu mu 14 ünde sezeryanım var ama siddetli sancim oldu bu sabah 7de devami gelmedi
Edirefp Esma78 canım benimde 15i benimde sancım oluyor ama düzenli değil. Keşke sancım çoğalsa açılmam olsada gününden önce normal Doğum yapsam 🤔
Esma78 Edirefp Bende istiyorum normal i başından beri tüm doktorlar sezeryan diyor bebek ters kilolu vs. Diye ama aklım normal doğumda kalacak onun üzüntüsünü yaşıyorum