gozdebbc çok geçmiş olsun. Bekle aldırma hemen 10. Hafta bebeği gören var. Birde kan sulandırıcı başladı mı doktorun? Bende ilk bebeğimi kaybettim, ikinci hamileliğimi 2-3 haftalıkken öğrendim doktorum hemen kan sulandırıcı coraspirin başladı şimdi 21 haftalığız çok şükür 🙏 sende bayi danış inşallah bebeğin oluşur ve seninledir 🙏