25 haftalıgiz 🦋Bugün canım çok sıkkın di sabahtan beri akşama doğru da bazı sebeblerden ağladım baya üzüldüm kızım sabahtan beri çok durgundu sürekli toplaniyor kasılıyor karnım arada ağrı giriyor normal mi hissediyor oda strese giriyor biliyorum onu üzmek istemiyorum ama elimde olmayan sebeblerden ağlıyorum iyide olamiyorum uzanıp bekliyorum konuşuyorum haraket etsin diye sadece anne ben iyiyim diyecek kadar belli ediyor kendini oda çok nadir içerde dönüyor hafif çok derinden minik haraketler normalde çok haraketli kızım tepikleriyle durdurmazdi bir dakika inşallah hersey yolundadır bı tarafımda çok tedirgin sürekli toplandıgi icin