Merhaba kızlar geçen hafta kahverengi pembe bir lekelenme oldu, ilaçlaf filan geçti çok azdı bu gün tekrar oldu doktora gittim kese etrafında filan kanama görmedi bu gün pembe bir kanama vardı progestan fitil devam edicem ama 1 hafta ara ile olması beni korkuttu başına böyle bir şey gelen var mı?