Sema1503 Merhaba anneler 22+3 gebeyim göğsümü sıkınca içinden böyle şeffaf sıvı geldi ama içinde sarı bişeyler vardı bu ne demek oluyor başına gelen var mı doktor kontrolümede daha var endişelendim biraz
Husna2734 Sema1503 benimde öyle ama sıkmadim giydiğim kıyafete geçmişti gece normal mi kizlar bende biraz endişelendim annem e sormak istedim ama soramadım 😉😉 ..
Civcivinannesiii Sema1503 bi insan neden durduk yere gogusunu sıkar ki.. Gelen süt sikmak erken dogumu tetikler sıkmayin daha fazla
Pinar-25 Süttür o ama sakın sıkma onu iyi değil benim ilk gebeliğimde bi kaç kez oluyordu cok normal yani
blueberyy00 Husna2734 25 haftalık olduk 19 dan beri geliyor uyurken otururken iş yaparken kendiliğinden ben sordum burda hep normal ama göğüs ucunu sıkıp uyarmayin dediler
blueberyy00 Husna2734 yani bende sikmadim 19 dan beri geliyor bazen hergun bazen aralıklı şekilde bakıyorum ıslaklık hissediyorum bikac damla gelmiş gün içinde oluyor hep
Selin12- Husna2734 canım ben şuan 32+4 haftalık hamileyim 20 haftalık tan beri geliyor ilk kizim dada gelmişti doğuma kadar sürmüştü
Jan91 Sema1503 normal, hamilesiniz :) gogusler sut icin hazirlaniyor, Google da okuya bilirsiniz, faydalı makaleler var
Arashsn Sema1503 yaa benim de yarıklar oluşuyor kopuyo falan Pütür pütür olmuş ve dediğiniz gibi su oluyo sizde de yarılma falan oldu mu