busbus94_ evet bende hap kullandım, hormonlara bakıldı benimki de, ilaçları kullandım düzelmedi, psikolojik çöküntü yaşadım, benim çocuğum vardı çocuk için değil erken yaşta menapoza giriyorum diye üzüldüm, ailemin yanına gittim 2 ay orda gezdim iyi vakit geçirdim, stes üzüntü yapmadım evime geldiğim gibi hamile kaldım