Gençler 😀😜 neyse civiklik yapmayayım ben bu hafta veya öbür hafta sezeryan olabilirim doktorla böyle konuştuk şuan 36+5 im bebeğim iri gidiyor o yüzden doktor çok bekletme taraftarı değil ben 8 aydır progesteron fitil olafak kullandim erken doğum tehtidi için 2 hafta önce falan doktor bırak dedi bıraktım amma velakin şu son 1 haftadır bende kalça ağrısı kasik ağrısı sanki doğuracak misim gibi bı hal var acaba progesteronu bıraktığım için mi rahim böyle bı saldı kendini ama ben normal doğum yapmıycam neden bana bıraktırdı ?? Yani benim gibi sezeryan olacak olup progesteron kullanıp öncesinde bırakan oldu mu durum sizde de aynı mı ??