Damla00 benimde kasıklarımda sancılar var böyle gaz sıkışması gibi de adet sancısı gibi de goguslerim çok batıyor ama bende pco var yılda bir kez falan adet görüyorum adet değildir diyorum o yüzden hakkımızda hayırlısı olsun inşallah tutturmusuzdur, beklemesi çok çok zormuş 🤭