SenaHifa 34 oluyorum yarın. Dünden beri bu ağrılar başladı bnde. Şimdi bide ishal de eklendi. Bir sağ belden bir sol belden kasıklarıma vuruyor. Kızım hareket ettikçe vajinama iğne batar gibi batıyor, ve ön vajina kemiğim de felaket ağri var. Ayaklarıyla kaburgamdan destek alarak, Kafasıyla itekliyo çıkmak istiyormuş gibi. Korkuyorum erken doğum diye. Yalancı sancı olunca da bu belirtiler oluyor mu? Çok fazla yazdım kusura bakmayın etrafımda soracak kimse yok.