zeysena_ Bebelerinizin kıyafetlerini kaçıncı haftanızda yıkamaya başladınız Ve yıkarken ne kullandınız
annembabam zeysena_ 28. Haftada hastane yıkayıp ütüledim ve hastahane çantamızı hazırladım.baby me Sıvı deterjanı kullandım , yumasatıcı kendi çamaşırlarımda da kullanmıyorum , bebeğe de almayı tercih etmedim .🧚
Deletedmom_7156 zeysena_ 30 haftamda yikadim galiba bingonun parfümsüz hassas ciltler için detarjani vardi onu kullandim dogduktan sonrada onu kullancam dalinin yumuşatıcısını aldim onuda koydum ama kalıcı değilmiş kururken gitti bütün kokusu
Handan_65 zeysena_ 32 +2 bugün yıkadım dalinin bebek toz deterjanı vardı onu aldım kokusu çok güzel evde balkon olmadığı için odada serdim 2 güne kurur ütü falan bu hafta biter inşallah