Kızlar 39 +5 olduk . Dün kontrolüm vardı muayenede bir parmak açıklığın var dedi . Dün gece yarısına kadar ara ara önce kırmızı sonra kahverengi akıntım oldu . Sonra durdu sabahtan beri ara ara yine oluyo. Ve alt tarafımda sürekli sızı var . Sizde durumlar nasıl ?