arzm28 Kizlar merhaba gebe kalmadan önce doktora gitmiştim oda her testi yapti ve gebe kalınca kediler uzak dur dedi koye gitmiştik sokak kedisi gördüm unuttum sevdim sknti olur mu ya da nasl bulasr o Enfeksiyn kakasindan mi dokunma ve yaklaşma ile de oluyor mu detayli bilgi vermediği için bilemiyor ilk gebelgim
Bernako arzm28 Torch tahlillerinden sonra belli olur kedi köpek kuş zararlı olup olmayacağı. Dokunmanızda herhangi bir zarar yoktur. Sadece çıplak elle kakasına dokunmayın. Ya da aşısız bi kedinin tırmalamasına izin vermeyin yeter.
adsmom arzm28 doktor biraz abartmış, iç dış paraziti olan bir sokak kedisini sokakta bulup almak zorunda kaldım bir süre evimde baktım, kendi doktorum ellerini temizlediğin sürece hiçbir şey olmaz dedi çok şükür de olmadı :)
Drn34 arzm28 kızımın tüm aşıları tam olmasına rağmen ilk 3 ay yaklaşma dedi doktorum. Kumu özellikle riskli. Toxoplasma testi yapılınca anlaşılır bi sıkıntı olup olmadığı. Benim temiz çıkmıştı sonucum. Dayanamıyorum alıyorum kucağıma onun da sevgiye ihtiyacı var diye ama korkmuyor değilim.
pusatmom35 arzm28 şu doktorları anlamiyorum hemen uzaklaş yaklaşma diyorlar çok saçma. Öyle bişey yok toksoplazma dan dolayı diyorlar oda şöyle bulaşır eğer kedi hastaysa tuvaletinde bakteri olur sizde tuvaletini elleyip elinizi ağzınıza gotururseniz toksoplazma olursunuz. Ama sadece kediden de değil yediginiz sebze meyveleri iyi yikamazsaniz bundan da bulaşır yada çiğ et az pişmiş et gibi. Evde kedim var aralıklı olarak tokso testi veriyorum şükür hic biseyim de yok kumunu da eşim temizliyor. Bence doktorların kedi konusunda bu kadar uyuracağına sebze meyveleri iyi yıkayın çiğ et yemeyin sosis salam gibi vs diye uyarması gerekiyor
arzm28 Drn34 bnm yapmsti sanrm onceden geçirmemişim o yuzden dedi hatta hamile kalmadan önce gecirsen cok iyi olur dedi hamile kaldığında yaklaşma kedilere dedi de aksine bende tam kedi delisiyjm nerde gorsen peşlerine takiliyorm😀😁
arzm28 pusatmom35 kesinlkle bide oyle bir diyorki dedm hani ne olablir ki bebeğini kaybedebilirsin daha ne olsun dedi o kadsr korkuttu ki normalde kedi delisiym sevemez oldm
pusatmom35 arzm28 yarabbil alemin ya sadece kediden mi bulasiyormus da bu hastalik yedigimiz içtiğimizden de bulasiyor hatta yediklerimizden bulaşması daha da yüksek ihtimal sonuçta kedinin b*kunu elleyip ağzımıza götürmüyoruz🤦🏻♀️ boşver canını sıkma evde kedi de beslemiyormussun zaten sokaktan kedi sevip gelince de ellerini bi güzel yıkarsın
arzm28 pusatmom35 evet evet cok üzüldüm ailemin evinde kedisi var bahce de 6 kedi besliyoruz belki aileme gideblirim emin olmak istedm cok teseklir ederm :)