ozgese-s Kızlar 3 gün önce doktora gitmiştim bi sorun yoktu ama bebeğim en başından beri çok sakin hiç tekme atmıyor sadece kaydığını hissediyorum göbeğime bakınca bi hareketlilik var ama hiç güçlü sert tekmeler yok normal mi bu durum 😔
Deletedmom623737 ozgese-s canım benimde öyle 31 haftalığım bazen cok güçlü tekme atıyor bazen hissedemeyeceğim kadar güçsüz
MerveNur- ozgese-s normalde daha güçlü de şimdi güçsüz hissediyorsanız bence doktora söyleyin ama hep böyleyse ve doktor normal diyorsa normaldir tabi siz daha iyi hissedersiniz bunu
Deletedmom623737 ozgese-s aynen öyle canım bi ara çok hareketliydi hep cok hareketli deyip deyip durdum kendi kendime nazar ettim 😅😅
Efd Benimde öyle. Sanki içerde sadece kayıyor ve genleşiyor. Başlarda tekme atıyordu 31+6 dayım bende de ayni sizin bahsettiğiniz durum var🤷🏻♀️
ozgese-s Efd Neden öyle acaba ya çok tedirgin oluyorum 😔 doktora da gittim bi sıkıntı da yoktu şükür sanırım bazı bebekler sakin oluyor 🤷♀️
Efd İnanın geçen denk geldi ultrosanda doktor bakarken, normal zamanda ki gibi hareket etmişti. Bana çok hareketli dedi halbuki ben hareket değilde bebek karnımda geriniyor gibi hissediyordum🤷🏻♀️
ozgese-s MerveNur- hep aynı hiç çok hareketli olmadı ama büyüdükçe güçlenir diye düşünüyordum oğlum daha çok uyumayı tercih ediyor galiba 😂
Efd ozgese-s biz bence zaman geçtikçe daha güçlü hareket daha güçlü tekme bekliyoruz. Haftalar geçtikçe bebek alanı daraldığı için kuvvetli tekme yerine belki de sadece kayma, gerilme tarzı hareket hissediyor olabiliriz. Siz doktorunuza bi danışın tabi bu konuyu🤗