Reyrey1628 yalancı sancı gıbı diyecegım şiddetli diyorsunuz ama ara ara giriyor demişsiniz bir iki seferlık değil doğum başlangıcı olabilşr belkşde takip edin düzenli gelmeye başlatsa gidin derim hatta siz doktorunuzla görüşseniz daha iyi olmaz mı burda herkes fatklı bşy soylecek herkes farklı yaşıyor doğumunu ben mesela 0 sancım vardı 4 cm de bazıları açılma olmuyor en iyi doktorunuz karar verir