Canannnnn Arkadaşlar 14 haftalık gebeyim sağ ve sol kasıklarımda ara ara ağrılar ve batmalar oluyordu bugün biraz daha sıklaştı bu ağrılar normal midir benim gibi olan var mı? ne yapmak gerek !
serpilctn Canannnnn bnde de o haftalar oldu şuan 18 haftalık hala kasik ağrısı karın ağrım var çok çok şiddetli değilse korkma canım bebek büyüyor ondan oluyor
esgun Canannnnn bende de oluyor ben de 14+5 im. Cuma günü doktora sordum rahim büyüdüğü için oluyor normal dedi
Sibelblby Canannnnn ara ara hafif ağrılarsa normal herkezde oluyor normal ama şiddetli ağrın varsa doktora gözük bir an önce