Seda_krmnli42 Annişler 24 haftalık hamileyim hala bulantılarım devam ediyor. Prilamı gece yatmadan önce 2 tane alıyorum ama ertesi gün akşam 7-8 gbi bulantılar tekrar başlıyor acaba gece yerine sabah mı kullansam. Siz nasıl kullanıyorsunuz
Drn34 Seda_krmnli42 doktorum sabah 1 akşam 1 demişti ama bende aşırı uyku yaptığı için ben gece yatmadan alıyorum.
Sedefege Benim bulantım çok fazlaydı sabah bir akşam iki kullanıyordum. Saha sonra sabah bir akşam bir kullandım
Kscelif Bende kullandığım dönemde gece yatmadan önce 2 alıyordum. Eğer gün içinde olursa bulantın sabah 1 öğlen 1 gece yatmadan 2 alabilirsin demişti doktor
Seda_krmnli42 Kscelif evet ilk 3 ay öyle kullandım çok aşırı bulantım vardı günde 4 taneye kadar kullanabilirsin demişti doktorum ama artık azaldığı için 2 yetiyordu bu aralar akşam bulantıları başladı
Bebek-C Ben gece yatmadan 2 tane içiyorum tüm günü kurtarıyor. Doktor gündüz de öğlen 1 tane alabilirsin dedi ama ihtiyaç duymadım.
Husna2734 Seda_krmnli42 öğleden sonra oluyor brnim bulantım o yüzden öğleden sonra bir tane alıyorum beni idare ediyor 😊
esratmbs Seda_krmnli42 canim prilam bagimlilik yapiyor bir sure kullanmamayi dene bulantilarin da azalma gorebilirsin
Seda_krmnli42 esratmbs ya kullanmadığım gün çok kötü oluyorum bulantılarım mahvediyor beni birde hemen kusabilen bi insanda değilim 5 yaşındada oğlum var kullansam bi dert kullanmasam ayrı dert 😢
Senayyalcin esratmbs Bağımlılık yapmıyor ilaç ben 40 hafta kullandım anında da şıp diye bıraktım bitkisel birşey zaten bsğımlilik yapmaz
Seyma_ck esratmbs bağımlılık gibi oluyo evet bırakınca bi garip oluyorsun ben bir buçuk hafta sabrettim sonra normale döndüm bünye ilacın rahatlığına alıştığı için sanırım.
Seyma_ck Seda_krmnli42 ben de bağımlı gibi hissediyodum her bıraktığımda ama vücut ilacın verdiği rahatlığa alışıyo sanırım o yüzden bırakınca ilk bi garip hissediyodum.Ben de bıraktım 1 buçuk hafta sonra anca düzeldim.İlacın bu etkisi söylenmeli bence ya da üretenler de bilmiyo daha.Bunu yaşayan çok duydum çünkü
Seyma_ck Seda_krmnli42 doktor yönlendirmesiyle gece 2 yle başlamıştım.Ertesi gün takip ediyorsun devam ediyorsa 1 artırıyorsun.Bi sonraki gün hala devam ediyorsa 4 e çıkarabilirsin maximum.Ben max 3 içtim tam anlamıyla kesmede de sadece sabah kusmam oluyodu ve iştahımı yerine getiriyordu.Bu ilacı bırakma süreci çok zor oluyo ama mide alıştığı için içme gereksinimi hissediyodunuz.Ben bıraktıktan anca 1 buçuk hafta sonra düzeldim
Seda_krmnli42 Seyma_ck bende ilk 3 ay 4 taneye kadar içtim sonrasında şükür azaldı günde 2 ye düşürdüm. Ama braktığım gün çok kötü oluyorum birde gece yatmadan 2 tane içiyorum ama akşam bulantıları oluyor