AysegeZ Merhaba hanımlar, gebeligimin 6.haftasindayim saçımı kestirmek istedim kuaforum bile 3 ayı bari doldur oyle gel dedi anlamıyorum sakincasi ne kestirsem mi
Merveonay AysegeZ ay sanki doktor bide 3 ayı doldur demezmi ben küt kullanıyorum her ay gidip kestiriyorum valla ilk hamileliğimdede bundada inanmayın öyle şeylere
Busara2735 AysegeZ herkes çok bilmiş gerçekten 🤷♀️ Canınız ne zaman istiyorsa gidin kestirin size böyle muamele edip bunları diyen kuaföre de bence kestirmeyin cevabını verip uzaklaşsaydınız ordan
Hilalkhrmn417 AysegeZ ay.hurafe şeyler ben kestirdim 2 aylık falandı herhalde hiçte birşey olmadı üstüne uzadı bile doğuma yakın birdaha kestircem 🤗😊🤰🏼
Hilalkhrmn417 AysegeZ eşinizin elinden geliyorsa ona kestirin ben öyle yaptım 😊 kuaforlukle.alakasi yok ama titiz düzgün kesti hep 😊😍
Ozlemdiril Bence bir sakıncası yok bana göre batıl inanç ama bende skılmama ragmen nedense kestirmedim dogumdan 2 hafta sonra kendim iki yana ayırıp kestm düz istedigim için ve aşırı rahatlama oldu çok mutlu olmuştum sanırım skıntm yorgunlugum gitti diye düşündüm 😂
Nefesin01 AysegeZ Ayımda kestirmistim saçlarımı çok şükür sıkıntı olmadı zaten olması için de bir sebep yok ki saç kestirmenin bebeğe ne zararı olabilir mantığıniza yatmayan hiç birşeyi uygulamayın hamileliğiniz boyunca daha çok hurafe duyacaksınız hiç birini duymayın hepsi boş laf tadını çıkarın 😌
Ocak2022 AysegeZ ben kestirdim 3. Ayımda filan çünkü çok çok uzundu, normalde saçım hemen uzar bende baya kestirdim doğuma kadar uzayacak nasılsa diye 37. Haftamdayım ama neredeyse hiç uzamadı kestirirseniz benim gibi yapmayın 🤭🤭
AysegeZ Ocak2022 ay yok çok kısa değil ama,dökülüyor hep zaten kafayı sıyırıp kut kestirmeme az kaldi 😀
Dilankaraman AysegeZ bende 7.haftamda kestirdim hiç birşeyde olmadı canım korkma batıl inanç bunlar benim fikrim tabi