Mrb 38+4 haftalık hamileyim 30 aralığa gün almıştık sezeryan için bu sabah nisanim geldi dr gittim açılmam ve sancı m yoktu hafta sonu olduğu için dr um un da gelmeyeceğini söylediler sezeryana birlikte miyom ameliyatında olacağım için doktorumü beklemek durumunda kaldım yarın sabah yatisim yapılacak doğumdan sonra bir gece kontrol amaçlı yoğun bakımda kalacağımı söylediler çok üzgünüm bebeğimden bir gece ayrı kalacağım için lütfen dua eder misiniz hersey yolunda gitsin…inşallah yarin yazma firsati bulurum Rabbim tüm hamile olanları sağ salim bebeğine kavustursun dualarını eksik etmeyin lutfen😔