sseymaa_ yok atılmadı . ilk gebeliğimde 20. haftada 25 mm ölçüldü ertesi gün 19 a kadar düştü ama progestan ve full yatışla bitirdim hamileliği şükür . bunda 14. haftada ilk kez ölçtü doktorum alttan . ve 25 mm olmuş bile şimdiden 🥺 günde 3 progestan kullanıyorum . iki seçeneğimiz var ya serklaj dedi ki önermiyor benim doktorum riskleri fazla ilkini tamamladık serklajsız bi de . yada sıkı takiple ve kendine çokkk dikkat ederek tamamlicaz dedi . bende siz acilen serklaj şart demediğiniz sürece istemiyorum bende dedim . yarın tekrar kontrolüm var bakalım ne durumdayız , 17+1 olduk . ama bebeği çok aşağıda hissediyorum malesef 🥺 Allahtan tekmelerini falan hissediyorum da yaşıyo diyorum