Dün nişanım geldim dün akşam 8 den beri git gide arttı sancılarım gece uyutmadı sabaha kadar ayaktaydım düzene girmesini bekliyorum hala sancılarım var ama düzensiz.İlla düzene girmesi lazım mı ? geldiği zaman duramıyorum bi kaç saniye sürüyor ve gidiyor.Sürekli hareketler halindeyim sıcak duşa giriyorum, merdiven inip çıkıyorum vs.