Merhaba hanımlar ,bebeğim 2ay 27 gün. Kız.
Yalnız anne sütüyle besleniyor.Mamayı içince mama bitmemiş kakasını yapardı.2aydır içmiyor.1haftadır yapmadı. İdrarı düzenli .
Ben günlük olarak sabah 1 paket rezene çayı ,2yumurta ,ekmek ,dereotu.
Öğlen sıvı çorbaları yanında dereotu ,et balık tavukda oluyor .arifoğlu anne çayını da içiyorum
Akşam -2 ayva ,muz yarım .
Ve her emzirme sonrası su ve 3 4 badem
Gece uyanıncada emzirip 2 kuru incir
Beslenmem bu şekilde
Dereotu su badem bunları her gün yiyorum.
Bebek için azmı yediklerim neden kaka yapmlyor gün içinde önceleri günde 1 kez yapardı ondada domates üzüm yediyim için lasyon kıvaminda çıkarırdl kakasını
Bebeğim hassas sürekli qazl olur.Süt ürünlerine karşıda alerjili.Ne yiyeceğimi bilmuyorum bazen