elfa Mrb kızlar bugün normalde adet günüm ama olmadım fakat yumurtlama döneminde olan akıntı gibi akıntım var beyaz kokusuz akıntı 4 gün önce de kan verdim 0.12 cıktı böyle birşey başına gelen var mı acaba? Bu ay klomen kullandım gebelik bekliyordum
anonimgelin elfa ben yerleşme kanaması gördükten sonra kan verdim 05 çıktı değer Yani yoktu sonra bir 10 gün sonra kan verdim 108 çıktı
Serdareliffff elfa cnm bende ilk gebeliğimde klomen kullanıp aşılama yaptırmıştım kan testi verdim 0.17 idi bi kaçgün sonra dişimi çektirmeye gittim Dr yine alalım belli olmaz dedi 17 küsürdü belli olmuyo
Iscn elfa ayyy var inşallah bende klomen kullandım adetıme yakın gun yoğun beyaz akıntım olmuştu şimdi oğlum 3.5 aylık hayırlı haberler olsun inşallahhj
Hazeltt Iscn klomen dediğiniz ne benim adetime 3 gün kaldı dediğiniz gibi beyaz akıntım var sizce hamile olabilir miyim
Iscn Hazeltt klomen ilaç adı yumurtaları geliştirip çatlatıyor yanı gebe kalma ihtımalınız varsa olabılır benim tek belırtı o olmuştu yoğun beyaz akıntı. İnşallah vardır sizde de