Gunes353535 Taze-annee 38+4 bekliyorum düzensiz kasılmalarım var iki gündür çok faLa ama düzensiz ne zaman kaç güne düzenli hala girer acaba tahmini
Fundakls 40+6 yız bugün kontrolümüz vardı doktor prosedür gereği yatış öneriyorum dedi nst de sancım çıktı ama çok değil bugün geldim eve ama yarın acilden yatış istiyorlar 😬
incimercan Fundakls offff benim de 40 doldu, perşembe yatış yapalım diyor ama prosedür işte. Risk almıyorlar, yönetim neden bekledin diye sorar diyor. Sorumluluğu bize bırakıyor:( bu durum beni gerdi
Atamtuba Fundakls Açılma olsun diye kaynar suyla yıkandım hareketler yapıyorum evde ama banamıısn demiyor 😂 ama oturup kalkınca yürüyünce vajinam ağrıyor düşecek gibi hissediyorum