Burcubayram evet zaten 8 haftalıkta bebek iyice ortaya çıktığı icin yanılma payı az oluyor. (5-6. Haftalarda bazen tam anlasılmıyor kaçıncı haftada net olduğu ultrasonda ama 8. Haftada bebek artık kendini belli ettigi icin ultrasonu baz alabilirsiniz bana doktorum tam haftasını 8’de söyleyebilmişti ) birde ben geç yumurtladığımdan emindim yani ovülasyon takibimi yapıyordum testle o yüzden zaten tam haftanın tutmayacağını gebeliğin geç oluşacağını biliyordum bence doktorunuz güncellemediği sürece 8 diyebilirsiniz ama çok içinizde kalıyorsa bir sonraki görüşmenizde mutlaka sorun ☺️