asyaa0 sinemkayaaa Ben hâlâ hissetmiyorum ya hatta bazen bebek iyi mi acaba diye düşünmeden edemiyorum
sevgitekes sinemkayaaa 17+0 ız bizde 2.bebek hala hissetmiyorum ☺️ cinsiyetler neler kaç kilo aldınız
sinemkayaaa asyaa0 aslinda bende tam hissetmiyorum sadece toplaniyor bazen sagima ve soluma ozaman hissediyorum bugun toplanmadi korktum aksam olunca toplanmaya basladi❤😊
alistero Bende 17+7 oldum kızlar idrar yolu enfeksiyonu oldum. Antibiyotik kullanıyorum. Biraz endiselendim başka ilaçlarda kullanıyorum inşallah bebisime birşey olmaz♥️🤰
sinemkayaaa sevgitekes bende sadece toplanma olarak hissediyorum oğluşum olcak allah nasip ederse 4 kilo aldim
Gul-2407 Yarın 17. Hafta olacak hissediyorum hareketlerini bir kızım var şimdiye kadar erkek diye biliyorduk geçen perşembe başka bir doktor kıza benziyor dedi 😊detaylı ultrasonu bekliyoruz 😂
sinemkayaaa Gul-2407 bende 12. haftada ogrendim doktor direk erkek dedi ama bakalm bende detayli bekliyorum tekrar sorucam