Uygar_kubra ben 35+4 haftalık oldum bekliyoruz nezaman gelirse normal doğum benim şehir hastanesi iyi diyorlar tek oda olmazsa diye ben tedirgindim pandemiden tek veriyorlarmış artık zaten boş oda olmasa 300 TL özel oda alabiliyomussun temiz zaten kalabalık olmuyor öyle hayırlısı artık sizin kaç haftalık nekadar zaman kaldı refika hanımda iyi farabide ama fiyatlar yüksek bide doğum hanesi çok küçük nst çekilen yerde giren çıkan belli değil