Sebnem23 Hamis anneler 26.haftamizdayiz ama benim sancilarim oluyor ara ara sizlerinde başınıza geldimi
Buket_dadas Sebnem23 @yigitege_annesi @Seymaayyy @beyah @La_Liberte @Ceyduygu @cahillesohbetikestim @Meleekk @Nur1098 @yigitege_annesi @yigitegenin_annesi1 kızzz egenin annası nerdesin bi baksana 👼🤣🤣🤣🙈🙊 💙 kızlar bi bakarmısınız
Buket_dadas Sebnem23 canım normal deil doktorunu ara söyle ozaten ne yapman gerekeni söyler eyer numarası yoksa kalk hastanenin yolunu tut normal deil bu 35+ 2 günlük gebeyim şükür öyle bir sorunum olmadı bide yanması dısında kalk bi doktora git cnm
Rainbow0126 Buket_dadas herkeste sancı olmuyor. 40. Haftaya kadar bile sancısı olmayan oluyor. Benim erken haftalardan beri sancım var.35. Haftada düzenli çıktı sancılarım. Çok erken haftalarda da ara ara kasılmalarım vardı.
La_Liberte Sebnem23 nasıl bir sancı olduğu önemli. Ama her türlü doktora gitmenizde fayda var. Bence geciktirmeyin. İnşallah bit şey yoktur içiniz rahatlar.
cahillesohbetikestim Buket_dadas düzenli sancılar değilse dinlenince geçiyorsa normal demişti doktorum 🥰
Buket_dadas Rainbow0126 hala hala bemde 35+2 yim ama cok şükür suana kadar sancım olmadı dedigin gibi degisiyor kişiden kişiye
Buket_dadas cahillesohbetikestim hm anladım kuzum saol yani bende olmadı sadece arada bir agrım oluyordu oda dinlenince geciyordu dedigin gibi
Rainbow0126 Buket_dadas sancı olması kötü bir şey değil ki? Sancı olması rahmin kendini normal doğuma hazırlaması demek. Doğum yaklaştıkça sancı artar. Sancı erken dönemde düzenli ve ağrılı olursa sıkıntı sadece. Erken doğum riski olduğundan şüphelenilir bu durumda.