La_Liberte benim ataklarım 2 gün sürüyor evde küçük bebeğim var ve 32 haftalık hamileyim kendime telkin vererek geçiştirmeye çalışıyorum doktorum ilaç vermedi destek almalısın dedi ben konuşularak sakinleşen, atlatan biri değilim daha önce başka sebepten terapiye gittim işe yaramayınca benim için çare olmaktan çıktı bu seçenek ,umarım doğumdan sonra geçer ama hayatım işkence gibi nerde nezaman olacağı belli olmuyor