Kızlar merhaba ben özel bir polikliniğe gidiyorum doktora aylardır 10 gun önce hamile olduğumu öğrendik ve doktor hemen oksapar iğne progesteron ve proluton başlattı 10 gündür oksapar kullanıyorum ilk alırken para verip aldık ama yarin bitiyor. Doktor reçete yazdı ama saglikocagi özel bu bunu yazamam suan hastaneye git rapor çıkart dedi ama ben özel polikinlige gittiğim icin yine yazamıycak. Bi tane reçete yazdı çünkü. Devlet hastanesine mi gidip yazdırmam gerekiyor yoksa kendi doktorum rapor yazsa o raporla alabilir miyim ? Her ikisinde de ne kadar ücret ödüyorum mesela bilgisi olan, basına gelen var mi ?