Ozlem2904 Zeyno1934 halen kanalda degil malesef. Gecen dr um bu ara geldi geldi gelmedi mudahale etmek zorundayim dedi ama sormadim sezeryan m kastetti yoksa rahmi uyarmayi m ilk gebeligim🤦♀️ baş olcumu 40+3de
Yase06 Kanala inmiş bebek dediler indikten sonra kac gün içinde gelir acaba. Nisanimda geldi 39+3 um.
Black-34 38+3 nişan vs yok :) doğum posizyonunda ama kanala daha girmemiş haftaya kontrol var 39 da bakalım nst de çok az sancı çıktı :))
Zeyno1934 Black-34 Su an 39+1 dün gece acildeydim 2 cm açılmam var bebek kanalda ne nişan ne su hic bişey gelmedi bekliyoruz bakalım 😂😂
Black-34 Zeyno1934 Bi gelseler bugün biraz sancılarım var 39 da kontrol var bakalım :))) ne zaman gelecek 40 olsun istemiyorum hiç daraldım artık çok ağrım var bir yanımda korkuyor 3. Çocuk olmasına rağmen 🤣
Merveacisu06 38+4 herşey düzensiz ara ara bel ağrısı kasık ağrısı kasılma akıntı çok arttı ama enfeksiyonum yok