Merhabalar,
40+5 deyim nişanım geldi 1 cm açıklık var doktor kemik yapın uygun dedi >!ama devamı gelmedi sancı vs. Yarın sabah suni sancı ile yatışım yapılacak. Hanımefendinin keyfi yerinde kendiliğinden gelme niyeti yok . Suni sancı tecrübesi olanlara sormak istiyorum çok korkunç anlatılıyor . Ben fitil ile başlayacağım sanırım doktor öyle söyledi sonrada serum suni devam edecek tahminimce . Suni sancı ile normal sancı arasında ne fark var katlanılmaz birşey mi? Suni ile başlayıp sonra normal sancılar gelebilir mi ? İnsan ürküyor tabiki rahatlatmaya çalışıyorum kendimi ama nafile . Tabiki bünyeden bünyeye değişen bir durumdur ama deneyimlerinizi öğrenmek istedim.