esmakocdag 6 günden sonra üç dört gün beyazdı, sonra az kahve gibi tekrar geldi doktorum da nolur nolmaz diye progestan başlattı ama başladığım gibi bitti. hiç öyle kanlı bişey görmedim, kese etrafında da hiç kan görülmedi, yerleşme kaynaklı lekelenme olduğunu doktorum söyledi. Günlük hayatıma da devam ettim o süreçte.