Taramalari yaptırmadım. Ne gelirse Allah’tan, o psikolojiye girip tüm hamileligimi zindan etmek istemedim. Ayrıntılı geçen hafta yaptırdım, burun kemiği, ense kalınlığı normal başka bir problem de çıkmadı. Şeker yüklemesini de düşünmüyorum. Eskiden bunlar mı vardı diye düşünüyorum sadece valla.