Duygucoban bana da günde 2 defa aş demişti.. Etkisini 3 saat sürdürüyor. Bende akşam yatmadan önce birşeyler atıştırıp içiyordum sonra hemen yatıyordum. Sabah kalkmama 3 saat kalaya alarm ayarlayıp kallıyordum, yine birşeyler atıştırıp içiyordum tekrar uyuyordum. Öyle bana faydası bile oldu. Çok güzel uyku yaptığından uykumu iyi alıyordum. İştahımda baya açılmıştı, mide bulantımı azalmıştı. Bana da kullanamazsan fitil al demişti böyle olunca gerek kalmadı fitile. Tavsiye ederim. Gece aralarda uyandığımda lavaboya sallana sallana sağa sola çarparak gidiyordum. Ama sabahları iyi uyanıyordum..