Kendiniz nasıl yetiştirirseniz öyle olur çocuk:)
Benim arkadaşımın oğlu var Rüzgar diye çok sevimli bir bebek. Simsiyah saçlı doğdu çok güzel bir bebekti ilk doğduğunda bile. Çok neşeli kıpır kıpır bir bebek. Yaramaz ama annesinin sözünü de dinliyor.