azime_aksu benim oğlanın pipişko çok büyüktü doğunca fındık kadar çıktı ama 😂😂😂😂 ultrasonda yani sokaktan geçen amcaya göstersek erkek derdi 😅 riskli gebeliğim olduğu için 3-4 doktor gezmiştim hepsi cinsiyeti söylemeden kahkaha atıyodu 😂😂 bi de bacaklarını her açıyodu . bebeğin pozisyonu çok etkili ve deneyimli bi doktor olması . bana ikili taramada araştırma hastanesindeki perinatolog ben sormadan söylemişti . ben hiç beklemiyodum öğrenebileceğimi sonrada zaten ger gittiğim doktor erkek dedi yine ben sormadan daha . ama kızımı 11-12-13 te öğrenemedim söylemediler . 14 te söylediler yarın tekrar gidicem bakalım inşallah değişmez 😅