Denizyildizii glbyzgkhn zorlukları var elbette. Ameliyat sonucta. Ama ilk 3 günden sonra azaliyor baya
Happy_001 glbyzgkhn en zor ne biliyormusun 6 saat sonra yataktan kalkmak Baska yok ewet acı falan oluyor ama oyle kotu degıl ben hep yurdum yaram iyileşti hemen ewe geldıgımde ıs guc yaptım annem beni hıc oturmadı
gizemcelen9 glbyzgkhn iğne yapılırken acı olmuyor sonrasında uyuştuğun için gene ağrı acı olmuyor anestezinin etkisi geçtikçe biraz acı oluyor ayağa kalkarken zorlanıyorsun canım ama zamanla toparlanıyorsun
yagizinannesii glbyzgkhn bence çok da zor değil. Biraz uyuşukluk geçtikten sonra ağrı başlıyor. Ona da devamlı ağrı kesici yapıyorlar.
Denizyildizii Anneoluyorummmm anestezi yapılırken acı olmadı. Ameliyat sırasında ben baya ağrı çektim ama bu herkeste olmuyor. Kişiden kişiye değişiyor
_negolen_ Doğum anında değilde sonra oluyor ağrı bünyeye göre değişir tabi, benim bünye kaldırmamıştı 😢😢
ozumveannesi Happy_001 hastaneden çıkarken eve giderken nasıl oluyor yaa arabada felan felçli Ali rıza bey gibi mi olunuyor😣