RaYaRY bence bunun zamanı olmamalı. Çünkü hamilelik bilinmeyen bir süreç. Ben 25 den sonra hazırladım kafam rahat ettti. Şuan 36 haftalığım tekrar bi gözden geçirip, gerekirse tekrad yıkayıp ütüleyip koyacağım. Ama hepsini poşetlere koymuştum toz olmasınlar çantada diye.