Bildircininannesii Buka benm de 20.haftada basladı suan 27 olduk hala agrım var. Bebek baskı yaptığı için artar dedi doktor. Ağırlaştıkca daha cok olabilir dedi
aysnrsvs Buka oluyor bende kasik kalça ağrısı aşırı olmadığı sürece sıkıntı olmaz demişti doktor alttan baskı şeklinde değilse korkma dedi