Svural Eğer sen o güne hazırsan o gün olsun hiç korkma özel günün ertesi yada haftasonu diye.
Bilemezsin ki bir diğer günde belki kişisel olarak özel günüydü
Ertesi günden kalmış olarak işe gelmezler çünkü insan sağlığı ki öyle bir şey olsa bence buna göz yummazlar canım benim
Normal hayatlarında da içiyor olabilirler illa özel gün diye sınırlandırma misal dün akşam benim doktorum eğlencedeydi 😁😁😁. İçini ferah tut sen bebeğin ve kendine odaklan benimde 5 Ocak görünüyor doğumum ama doktorum 30 Aralık’ta son kontrolü yapalım bakalım dedi 🤦🏼♀️
Kanalda ama gelmeye de pek meraklı değil gibi rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah hepimiz için 🙏🏻