Mucizehonay Uchetu o daha mı iyimiş canım d vitamını olarak degerlerimiz aynı sayılır benımde 20 Bende normal devacit d 3 kullanıyorum
Uchetu Mucizehonay bir de best vm kullanıyorum multivitamin olarak.sanırım onda da d vitamini mevcut.
ayvazece07 Haftamda folik asiti bıraktırıp felix d3 ve multivitamin verdi doktorum, onun içinde de folik asit var gerçi. Şuan 15 haftanın içindeyim hala kullanıyorum bırak demedikçe devam 👍🏼
sedefkaya1 ayvazece07 multivitamini doğuma kadar mı kullanmamız gerekiyo ben doktora sormayı unutmuşum
azrin Mucizehonay 10. haftamda başladım 15 çıkmıştı değerim imuneksin d vitaminin kullanıyorum yine test yaptırdım 40lara kadar yükselmiş
ayvazece07 sedefkaya1 geçen kontrolümde bana beslenmen yeterliyse haftada birkaç kullan yeter dedi ama ben gün aşırı alıyorum balık vs pek tuketmedifim icin
GriMavi Bna doktor vermedi kan sonuçlarıma baktı birtek balık yagı verdi imom Bn kendim alıp kullansam mı ki d vtaminii