Elanurgvn61 Kızlar cuma günü tahlil yaptırdım haftaya göstericem ama bitek bu yüksek çıkmış https://imgyukle.com/i/oVASiM ne oluyor bu bilginiz varmı acaba 😊
gamzosgamzos Elanurgvn61 genelde cok yuksek olmadigi surece gozle gorulmuyor kan ama bir zararı yok buyuk ihtimal doktorun bol su icmen gerektigini soyleyecek
Mimik Idrar yolu iltihabin var… cok da yuksek degil, doktorunla konusuyorsan mesaj at goruntuyu bence…