incikinannesi 28 haftalık oldum bugün. Sürekli çişim varmış gibi his var. Sanki çok varmış da tutamıcakmışım gibi.Ve idrar yaptığım yer sızlıyor serklajlıyım ve sağ böbreğimde büyüme var. Hareketleri de vajinada hissediyorum ara ara yukarı da çıkıyor tabi de.
Busra2013 incikinannesi bende dun asagıd ahıssedıodum sankı baskı yapıo bı sıvı bı bısı ordan cıkacak hıssı vardı her vurdugunda asagıda sankı bısı cıkacak gıbıydı 1 saat surdu gedtı sonra suan yıne gobek delıgı tarafında sız ıdrar yapsrken agrı oluosa engeksıyoj olabılır
blueberyy00 incikinannesi İdrarda yanma ve sık idrar yapma isteği olduğunda kontrolü bekleme gel dedi doktorum enfeksiyondan kaynaklanan bir durummuş çünkü
2022melisa incikinannesi bebek makat gelişse oda zorluyor canım benim doktor öyle dedi bende serklajlıyım
incikinannesi Busra2013 aynısı aynısı sanki sıvı cıkıcak çıkıyor gibi his var ayaklarımın altına yastık koyup uzandım şimdi bakalım tedirginim
incikinannesi SeydaPrc Geçen akşam nöbetçi doktora gittim idrar verdim sonuç çıkmış e-nabıza düşmüşde doktoruma atsam mı diye bilemedim pazar ya bugün.
Busra2013 incikinannesi ayn ıste bebek orda baskı yapıo normalmıs yanı korkma uzan ayaklarını bıraz yuksekte tut kalkma gecer 🥰
SeydaPrc incikinannesi özele gidiyorsan hafta sonu da cevaplıyor mesajlarını özeldeki çoğu doktor diye biliyorum
incikinannesi blueberyy00 yanma yok şükür de e nabızdan sonucuma baktım berrak normal yazıyor değerler bi lökasit pozitif çıkmış
incikinannesi minikkoalaa Attım şimdi bakalım cevap verecekmi🤔😌 doktorumla tam bi bağ kuramadım çekiniyorum haliyle değiştirsem mi diye hep düşünüyorum bu çekimserlikte ordan geliyor teşekkür ederim cevapladığınız için
Merhayldrm Canım bana da oluyordu enfeksiyon kapmışım meğer doktor ilaç vermişti geçmişti sende bi görün bence vakit geçmeden erkenden tedavi ol ☺️🙏🌼
incikinannesi Merhayldrm 6 gün önce verdim idrar daha demin de doktorum dönüş yaptı değerlerin iyi bol su iç sık sık idrara çık dedi şükür 🤲🏻🌸 yine giderim inşallah doktora birdaha isterim idrar tahilili
incikinannesi 2022melisa En son 4 gün önce perinatoloji doktoruma gittim. Ozaman yüz üstü yatıyor ayakları sağıma doğruydu daha bana makat gelişli veya başka bişey denmedi herhalde birdahaki kontrolümde söylerler. Nasıl gidiyor canım kaç haftalıksın🌸
2022melisa incikinannesi 28+4olduk şükür yatmaya devam pazartesi gittim perinatologuma 32 ye kadar yat biraz daha incelmiş rahim ağzın dedi onun dışında herşey iyi şükür şeker. Yüklemeside. Yapıldı şükür temiz😊
incikinannesi Piraye2021 yaaaaa doktor niye bişey demedi bana ya🤔🤔 ilaç milaç demedi, bol su iç değerlerin iyi dedi tam bakmadı herhalde pazar diye