mucizemizibekliyoruzz Arkadaşlar merhaba dalan roxy bahar çiçekleri toz sabun ile çamaşırları yıkayacağım galiba. Çoğu anne bunu kullanıyormuş sanırım. sadece bununla mı yıkayacağım? Kaç derecede yıkayacağım? Sıkmayı kaça ayarlasam iyi olur düşük devir mi sizce? Eşimi aldırmaya gönderdim şimdi deterjanıda bitek bu yeterli mi?
Umrankement mucizemizibekliyoruzz ben bebegimin hastane cantasindaki kiyafetler icin 1 defa kullandim 30 derecede yikadim devir 400 du 45 dk surede yikadim ciktiginda mis gibi oldular bi zarar vermediler
Minigininannesi mucizemizibekliyoruzz 30 derece 800 devir birde benim ekstra su ayarı var onla yikiyorum kisaya at ilk defa yikicaksan zaten kirli değil sadece önlem amaçlı yikama
mucizemizibekliyoruzz Umrankement sertleşme falan yapmadı çamaşırlarda değil mi? Bahar çiçekleri miydi kokusu güzel mii 😍
mucizemizibekliyoruzz Duamm 1.400 devirden 400 devire göre ayarlayabiliyorum. Otomatik her programın ama belki değiştirmem gerekebilir diye sordum. Sizde dalan roxy bahar çiçekleri mi aldınız?
Umrankement mucizemizibekliyoruzz hayir yikamadan onceki gibiler kokusuda cok guzel bahar cickleri kurur kurumaz da utuledim cantayi yapali 1 ayi gcti hala kokusu uzrrinde
Duamm mucizemizibekliyoruzz evet ondan aldm cnm ama her makina bir deyil en düşúk ve kısa pırogram hangisiyse onda yıka yıpranmaması için
mucizemizibekliyoruzz Umrankement yaa bahar çiçekleri kalmamış. Beyaz sabunlusu varmış bide lavantalısı varmış. bi ondan bi ondan aldırdım artık 🧐 bakarım duruma göre hangisini kullancağıma
Bsrbebek Ben hem dalan toz aldım hem dalin sıvı deterjanı. İlk defa yıkayacağım için toz ile yıkamak istemedim. Toz çamaşırlarda kalabiliyor bi kaç kez durulama gerektiriyor ve 30 da yıkandığında tam erimiyor diye okumuştum bu sebeple Dalin sıvı ile yıkadım herşeyi. 6 ayından sonra kullanırım elimdeki toz deterjanı dedim hatta biterse almam yine sıvı alırım.
AliyeAsel mucizemizibekliyoruzz 30 derecede yıka canım ama ben baby programında yıkadım çamaşır makinasında aklında olsun fazla deterjan koyma kalıntı kalabiliyor
SultanElmasDemirel Benim bebeğim dogdu. Hastane çantasına koyduklarımdan beri onu kullanıyorum gayet memnunum. Yumuşacık yapıyor ben yumuşatıcı aldım onu bile kullanmıyorum. Kokusuda inanılmaz güzel. Tek sıkıntısı bi kirli bebek kıyafetlerini yıkadıktan sonra sanki makinanın içinde bir koku bırakıyor. Tek bu çamaşırlarda yasıyorum bu sorunu