derindemir KA06 üzmek istemem ama düşüşe geçtiyse tekrar çıkmaz maalesef.kimyasal geçirmişsiniz ama ben kimyasal geçirdikten aonraki ay hamile kaldım.böyle hamile kalan çok var
esmer3 KA06 beklenen adetinizi sormuştum ama kimyasal gebelik gibi gözüküyor, kimyasal dan sonra gebe kalmak daha kolay diyorlar ama 🥰